• شهروند خبرنگار
  • شهروند خبرنگار آرشیو
امروز: -
  • صفحه نخست
  • سیاسی
  • اقتصادی
  • اجتماعی
  • علمی و فرهنگی
  • استانها
  • بین الملل
  • ورزشی
  • عکس
  • فیلم
  • شهروندخبرنگار
  • رویداد
پخش زنده
امروز: -
پخش زنده
نسخه اصلی
کد خبر: ۲۷۱۵۵۰۶
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۶
اجتماعی
جامعه هدف محروم ترین قشرهای جامعه

روش‌های ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از کمیته امداد

مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد: ۹۰ درصد درخواست‌های ارائه شده به کمیته امداد، به ارائه خدمت منجر شده است.

روش‌های ثبت و پیگیری مطالبات مردمی از کمیته امدادبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد،مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد با تشریح روش‌های ثبت و پیگیری درخواست‌ها و مطالبات مردم از کمیته امداد گفت: ۹۰ درصد درخواست‌های دریافت شده در واحد ارتباطات مردمی این نهاد، به ارائه خدمت منجر شده است.
نویدرضا خدیوی با بیان اینکه جامعه هدف کمیته امداد محروم‌ترین اقشار جامعه هستند، افزود: وظیفه ذاتی کمیته امداد رسیدگی به امور نیازمندان و رفع مشکلات آنان است و تلاش همه امدادگران در سراسر کشور به همین هدف معطوف است.
وی با اشاره به اینکه بخشی از مراجعات نیازمندان به کمیته امداد به صورت حضوری به دفاتر شهرستانی، استانی و همچنین دفتر مرکزی این نهاد انجام می‌شود، ادامه داد: تمامی درخواست‌های حضوری مددجویان پس از انجام مصاحبه و معرفی به واحد‌های تخصصی مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد خاطرنشان کرد: در کنار مراجعات حضوری، همکاران مجموعه امداد از طریق پاسخگویی به تماس‌های تلفنی، ضمن دریافت و ثبت درخواست‌های مردمی و ارجاع آن به واحد‌های مربوطه، به مطالبات آنان رسیدگی می‌کنند.
خدیوی به روش‌های نوین ارتباط با مردم در کمیته امداد اشاره کرد و گفت: پایگاه اینترنتی کمیته امداد و امداد الکترونیک E.EMDAD.IR علاوه بر امکان ثبت ۲۶ درخوست نیازمندان، با ارائه کد رهگیری، امکان پیگیری مطالبات را تا حصول نتیجه فراهم کرده است.
وی افزو: همچنین صفحه شخصی در شبکه‌های اجتماعی و ایمیل رئیس کمیته امداد در دسترس عموم مردم و نیازمندان قرار گرفته است تا علاوه بر ثبت نیازمندی‌ها، پیشنهاد‌ها و انتقادات سازنده خود را به طور مستقیم به اطلاع بالاترین مقام اجرایی کمیته امداد برسانند. محتوای ایمیل‌ها در یک فرآیند تخصصی بررسی و تا اعلام نتیجه از واحد مربوطه، پیگیری می‌شود.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اظهار کرد: تلاش همکاران ما در واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد این است که هیچ تماس تلفنی، پیامکی و حتی کامنت‌های مردم بی‌پاسخ نماند و در همین زمینه طی چند ماه گذشته بیش از ۹۰ درصد تماس‌ها و درخواست‌ها به ارائه خدمت منجر شده و حدود ۱۰ درصد نیز مواردی بوده که در چارچوب وظایف و ماموریت‌های این نهاد قرار نداشته یا پس از بررسی‌ها مشخص شده فرد مورد نظر از نظر وضعیت اقتصادی و اجتماعی مستحق دریافت خدمات مورد نظر نبوده است.
خدیوی با اشاره به انواع خدمات مورد درخواست مردم و نیازمندان در سامانه ارتباطات مردمی این نهاد، گفت: درخواست وام، کمک بلاعوض، خدمات اشتغال، جهیزیه و حوزه درمان بیشترین فراوانی مطالبات مردمی را به خود اختصاص داده است.
وی به سفر‌های استانی رئیس کمیته امداد اشاره کرد و افزود: رئیس کمیته امداد در سفر‌های استانی خود به صورت مستقیم با مردم ارتباط گرفته و درخواست‌های افراد نیازمند در این سفر‌ها به صورت مشخص ثبت و بررسی می‌شود و در صورت نیاز، این درخواست‌ها برای رسیدگی بهتر به دفتر استان مربوطه ارسال و تا رسیدن به نتیجه مطلوب پیگیری خواهد شد.
خدیوی خاطرنشان کرد: سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۳۳۱۰۰۰ برای دریافت درخواست‌های مردمی فعال است و همچنین سامانه تلفن گویا ۰۹۶۸۸۷ در واحد ارتباطات مردمی پاسخگوی نیازمندان به خدمت است.
مدیر ارتباطات مردمی کمیته امداد اضافه کرد: چهار خط ارتباطی ۲-۴۴۶۳۶۱۷۱، ۴۴۶۳۶۲۵۰ و ۴۴۶۷۳۱۵۳ واحد ارتباطات مردمی کمیته امداد نیز آماده دریافت درخواست‌ها، پیشنهاد‌ها و نظر شهروندان محترم است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
گزارش خطا
Bookmark and Share
X Share
Telegram Google Plus Linkdin
ایتا سروش
عضویت در خبرنامه
نظر شما
آخرین اخبار
فهرست پرواز‌های فرودگاه اصفهان (چهاردهم آذر ۱۴۰۴)
نوسازی بافت‌های فرسوده و حفاظت از اراضی کشاورزی اولویت توسعه شهری
گرامیداشت یاد و خاطره ۳۴۰ شهید اروندکنار در یادمان شهدای والفجر ۸
تقویم روز و اوقات شرعی گیلان، ۱۴ آذر ۱۴۰۴
تقویم و اوقات شرعی جمعه ۱۴ آذر ۱۴۰۴ به افق قم
اوقات شرعی جمعه چهاردهم آذر ۱۴۰۴ به افق مهاباد
پیوند دانشگاه و صنعت اولویت اساسی در آذربایجان شرقی
توسعه بخش معدن با بازگشت به چرخه تولید معادن راکد و غیر فعال
برنامه‌های پیشگیری از جرم باید مبتنی بر آسیب شناسی باشد
افزایش غلظت غبار در سمنان
کسب مقام سوم بانوان ووشوکار آذربایجان شرقی در مسابقات کشوری
پیگیری دو پرونده مهم قاچاق ارز و اراضی ملی و حقوق بیت المال در دستور کار دستگاه قضا
پیشرفت ۸۰ درصدی ساخت مرکز فرهنگی هنری بروجن
درگذشت مادر شهید در شهرستان بویراحمد
پاییزِ تماشایی خوانسار
تربیت صحیح، ثمره قرآن‌خوانی
افتتاح مدرسه خیر ساز حاج مصطفی جاودان
خبر‌هایی از بررسی ساماندهی بقاع متبرکه در ایوانکی
حضور نمایندگان چهارمحال و بختیاری درمسابقات لیگ برتر هندبال کشور
اقامه نماز جمعه در مصلای امام خمینی (ره) شهر ایلام
  • پربازدیدها
  • پر بحث ترین ها
آغاز مرحله پنجم کالابرگ الکترونیکی با افزایش اعتبار برای دهک‌های یک تا سه
تداوم بارش باران در خوزستان
جزئیات رزمایش مشترک امنیتی ضد تروریستی سهند ۲۰۲۵
عیادت رئیس جمهور از رضا امیرخانی
بازدید مدیرعامل پتروشیمی‌های کشور از آبادان و اعلام آغاز دو طرح ملی در زنجیره ارزش پالایشگاه
تشییع پیکر همسر و فرزند معاون رئیس‌جمهوری در مشهد
آغاز رزمایش اقتدار نیروی دریایی سپاه
دعوت بانوان ایرانی به یک مهمانی
سارقان مسلح طلافروشی در کرمانشاه دستگیر شدند
بسته فرهنگ و هنر ۱۴۰۴/۰۹/۱۳
سفر استانی رئیس جمهور به یاسوج
آغاز مسابقات جودو قهرمانی کشور در مشهد
پزشکیان: اختیارات لازم را برای رفع مشکلات به مدیران داده‌ام
فقط صورت‌حساب‌های الکترونیکی از اول دی معتبر است
کارت «امید مادر» از ابتدای سال ۱۴۰۵ اجرایی می‌شود
فعالیت مدارس و دانشگاه‌های فارس فردا هم مجازی است  (۲۸ نظر)
سقف کیفری مهریه مشخص شد  (۱ نظر)
اگر آمریکایی‌ها امنیت ایران را تهدید کنند برخورد خواهیم کرد  (۱ نظر)
آغاز مرحله پنجم کالابرگ الکترونیکی با افزایش اعتبار برای دهک‌های یک تا سه  (۱ نظر)
آسمان قم تا پنج شنبه بارانی است  (۱ نظر)
میرزا کوچک جنگلی بزرگمرد پرآوازه‌ گیلان  (۱ نظر)
قطعی گاز در شهرزیبا منطقه ۵ تهران از ۱۶ ساعت گذشت  (۱ نظر)
انصراف روژان گودرزی از مبارزه با نماینده رژیم صهیونیستی  (۱ نظر)
کاشت ۲۵۰۰ اصله نهال اکالیپتوس در مزارع کارون  (۱ نظر)
معرفی مستند‌های بلند جشنواره سینما حقیقت  (۱ نظر)
تاکید بر تسریع در پرداخت تسهیلات به متقاضیان ازدواج در خوزستان  (۱ نظر)